Runāsim latviski! Speciālās izglītības skolotāju pieredze
Multimediālais stāsts "Runāsim latviski! Speciālās izglītības skolotāju pieredze" vēsta par trīs skolotājām, kuras māca bērnus ar uzvedības un attīstības traucējumiem, un lielākā daļa no tiem nāk no mazākumtautību vides.
Pēdējo piecu gadu laikā, Latvijas izglītības sistēma ir pieredzējusi pārmaiņas. VISC īstenotais projekts "Skola 2030" veicina kompetencēs balstītu izglītības pieeju. Tiek veicināta iekļaujoša izglītība, integrējot un iekļaujot bērnus ar speciālajām vajadzībām parastajās vai atsevišķās klasēs vispārējās izglītības iestādēs. Paralēli tam, jau otro mācību gadu norisinās "Vienotas skolas" īstenošana, kas paredz, ka viss mācību process jānodrošina tikai valsts valodā.
Rita Aveniņa, Studentu medijs Skaļāk
Darbs "Runāsim latviski! Speciālās izglītības skolotāju pieredze" ir izstrādāts kā Rīgas Stradiņa universitātes Sociālo zinātņu fakultātes studiju programmas "Multimediju komunikācija" bakalaura darbs.
Jaunākais saturs




