Ja veikalā pieejamais neuzrunā, uzcel pats savu ražotni. Kristaps Ozols
“Es nekad nesapratīšu un nekad neaizmirsīšu to aroganci un totālo durvju neatvēršanu dažādās nozarēs. Skaidrs, ka šobrīd un pa dzīvi tie cilvēki ir 200 soļu man aizmugurē, un es tāpat skatos uz viņiem, jo viņi ir palikuši tikpat aroganti,” atsaucas Kristaps Ozols, kurš pirms sešiem gadiem sāka savu karjeru Latvijas ēdināšanas nozarē ar skaidru domu - jāizveido kas jauns un unikāls, lai cilvēkiem mājās ir interesantākas garšvielas par persilādi un kaltētām dillēm. Kristaps atzīst, ka nodot sajūtas caur kūpinājumiem palīdzējis ceļojums uz Ameriku, bet, sākot darboties tirgū bijis tūkstošiem vēlmju atmest ar roku. Šobrīd Kristaps ir gatavs arī mums pastāstīt par viņa recepti un personības sastāvdaļām, kuru rezultātā tapa roku rokā ejošie zīmoli - Oak’A Burgers un Oak’A BBQ.
Loreta Lodziņa, Sāra Betija Špude, Studentu medijs Skaļāk
Melnbalts attēlojums pagātnes stāstam par produktu pārdošanu tirdziņos
Jaunākais saturs




