Skip to main content

Komentētāju kultūras ielenkumā | Audiostāstu sērija

podkāsti

Audiostāstu sērija Komentētāju kultūras ielenkumā vēsta par piecu LTV Ziņu dienesta rubrikas "Dzīvei nav melnraksta" dalībnieku pieredžu stāstiem par piedzīvoto auditorijas attieksmi pēc dalības. Šo stāstu garumā tu dzirdēsi kādu motīvu un apstākļu vadīti dalībnieki piekrita piedalīties rubrikā, kā auditorija reaģēja uz publicēto sižetu un kāpēc ir svarīgi dalīties ar savu stāstu.

Sabīne Balode, Studentu medijs Skaļāk

Audiostāstu sērija ir Rīgas Stradiņa universitātes studiju programmas "Multimediju komunikācija" studentes Sabīnes Balodes radošais bakalaura darbs.

KF_MK_titulbilde_Balode.png

1.sērija | Vita Stiģe-Škuškovnika

Rubrikā Vita dalījās ar stāstu par neizvēlētu dzīvi bez bērniem, kas Facebook lietotnē sasniedza 72 tūkstošus lielu auditoriju. Aptuveni 929 cilvēki reaģēja uz stāstu, izmantojot emociju ikonu, savukārt savu viedokli komentāros izteica – 100.

 

2.sērija | Onurs Obekcāns (Onur Öbekcan)

Rubrikā Onurs dalījās ar stāstu par brīvprātīgo darbu un dzīvi Latvijā, kas Facebook lietotnē sasniedza 72 tūkstošus lielu auditoriju. Aptuveni 2,5 tūkstoši cilvēki reaģēja uz publikāciju, izmantojot emociju ikonu, savukārt savu viedokli komentāros izteica – 454.

 

3.sērija | Ilona Štokolova

Rubrikā Ilona dalījās ar stāstu par atklāto diagnozi – stomu, kas Facebook lietotnē sasniedza 66 tūkstošus lielu auditoriju. Aptuveni 1,6 tūkstoši cilvēki reaģēja uz publikāciju, izmantojot emociju ikonu, savukārt savu viedokli komentāros izteica – 172.

 

4.sērija | Karīna Pētersone

Rubrikā Karīna dalījās ar stāstu par bērnību bērnunamā un attiecībām ar mammu, kas Facebook lietotnē sasniedza 239 tūkstošus lielu auditoriju. Aptuveni 4 tūkstoši cilvēki reaģēja uz publikāciju, izmantojot emociju ikonu, savukārt savu viedokli komentāros izteica – 196.

 

5.sērija | Annija Kopštāle

Rubrikā Annija dalījās ar stāstu par izvēlēto dzīves ceļu – baleta mākslinieces karjeru, un tās profesijas ēnas pusēm, kas Facebook lietotnē sasniedza 52 tūkstošus lielu auditoriju. Aptuveni 506 cilvēki reaģēja uz publikāciju, izmantojot emociju ikonu, savukārt savu viedokli komentāros izteica – 18.